Returvarer 

Sådan returnerer du
Der er 30 dages fortrydelsesret på alle varer fra modtagelsesdagen, når du handler hos os som forbruger, såfremt de er i samme stand som ved modtagelsen. Det vil sige, at varerne ikke må være vasket, påskrevet navn eller lignende. Vi skal have modtaget returvarerne senest 14 dage fra, at du har givet os besked om, at du har fortrudt købet. Beskeden skal sendes til mail@uldshop.dk

  1. Læg varen tilbage i dens oprindelige emballage
    Eventuelle mærker og klistermærker skal forblive på produkterne – ligeledes må produkterne ikke bære tegn på f.eks. slid, pletter eller skader eller lugte af udefrakommende dufte.
  2. Udfyld retursedlen
    Den finder du her: Returseddel. Følg anvisningerne.
  3. Pak produkterne og vedlæg retursedlen
    Den udfyldte returseddel vedlægges din pakke sammen med returvarerne. Genbrug gerne vores forsendelsesemballage eller pak returvarerne i en ny pose/kasse.
  4. Send pakken til vores adresse: Uldshop, Majbøllevej 32, DK-4862 Guldborg

Få dine penge tilbage
Når vi har behandlet din retursag, modtager du en mail om, at vi har modtaget dine returvarer og behandlet din sag.

Da du bærer risikoen for returpakken, anbefaler vi, at du altid sørger for at få en kvittering ved indleveringen.

Returbetingelser

  • Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, og vi har ikke mulighed for at afhente forsendelser sendt uden omdeling.
  • Du bedes pakke varen forsvarligt ind, når du returnerer, og du må IKKE sætte returlabelen direkte på originalemballagen.
  • Har du produkter fra forskellige ordrer, må disse gerne samles i én returforsendelse – dog skal du vedlægge en udfyldt returseddel for hver af ordrerne.

Ønsker du at ombytte en vare til en anden?

Ønsker du at ombytte en vare til en anden, skal du sende den retur til os. Når vi har modtaget og behandlet dine returvarer, vil pengene blive krediteret for varerne, og du kan med det samme lægge en ny ordre på den vare, du ønsker i stedet for.

Denne procedure gælder altid, når du ønsker at ombytte et produkt til et andet – også hvis du ønsker den samme vare blot i en anden størrelse.

Reklamation

Der ydes naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Uldshop i rimelig tid efter at du har opdaget fejlen. Her anses to måneder som rimelig tid.

Hvordan gør jeg?

Som start skal du sende os en e-mail med en beskrivelse af problemet/fejlen og vedhæft mindst 2 billeder. Ét af fejlen og ét af hele varen. Så kan vi både vurdere problemet samt varens almene stand.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget. Kontakt os på mail@uldshop,dk  inden du selv returnerer varer, så vi kan afhjælpe problemet. Skulle vi ønske en defekt vare retur, vil vi pr. mail sende dig en returlabel.

Varen sendes til:
Uldshop
Majbøllevej 32
DK-4862 Guldborg

Vi sender en mail, når du fortryder eller reklamerer.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Scroll to Top